Dierenarts Amsterdam - Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein - ķw dierenarts in Amsterdam

Dierenarts Amsterdam

U zoekt een dierenarts in Amsterdam? Dan bent u bij Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein aan het juiste adres! Wij hebben voor vele klachten een passende behandeling. Uiteraard zijn wij er ook voor de jaarlijkse gezondheidscontrole, vaccinaties en preventieve zorg voor uw dier.

Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein heeft voor vele aandoeningen een ervaren dierenarts en is gevestigd in Amsterdam. Wij beschikken over uiteenlopende therapieŽn die we voor verschillende doelen inzetten. Een greep uit de vele klachten die wij behandelen: jeuk, vermageren, suikerziekte, gebitsproblemen, nierproblemen, hartproblemen, reisziekten en overgewicht.

Onze eerste dierenarts startte Dierenkliniek Europaplein al in 1973 in Amsterdam. Wij werken volgens het compassionate care principe. Dit houdt in dat wij streven naar een hoge kwaliteit in onze diergeneeskundige zorg en een persoonlijke benadering van eigenaar en patiŽnt. Onze dierenkliniek is inmiddels een gerenommeerde praktijk op het gebied van diergeneeskunde. Onze werkzaamheden als dierenarts reiken inmiddels verder dan Amsterdam. Huisdieren uit heel Nederland komen naar ons toe.

Bezoek Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein voor de beste dierenarts voor uw huisdier in Amsterdam. Velen gingen u al voor. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze praktijk.