Hond jeuk - Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein - ķw dierenarts in Amsterdam

Hond jeuk

Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein is gevestigd in Amsterdam. Onze dierenartsen hebben allemaal hun eigen expertises. Een aantal heeft zich toegelegd op huidziekten. Een huidaandoening kan snel ontstaan, maar kan erg lang klachten veroorzaken en ook het genezingsproces neemt vaak veel tijd in beslag. In onze praktijk nemen wij de klachten van uw hond met jeuk zeer serieus, er is immers niets zo vervelend als voortdurende jeuk. Als uw hond last heeft van jeuk, zullen wij grondig onderzoek verrichten naar de oorzaak. Dit is de enige manier om bij uw hond de jeuk weg te nemen Ťn te houden.

Om precies te weten wat de beste behandeling voor uw hond met jeuk is, voeren wij een dermatologisch onderzoek uit om te bezien waar de klachten vandaan komen. Wij kunnen u en uw hond met klachten van jeuk op diverse fronten bijstaan ter bevordering van zijn/haar gezondheid. Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein biedt hiertoe diverse therapieŽn aan. U kunt daarbij denken aan: medicatie, voedingsvoorschriften maar ook wasbeurten met een speciale shampoo. Mocht het voor u niet mogelijk zijn om uw dier thuis te wassen, dan kunt u altijd terecht in onze dermatologische trimsalon.

Wilt u weten wat wij precies voor uw hond met jeuk kunnen betekenen?

Neem dan contact op met Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein.