Reptielen dierenarts - Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein - úw dierenarts in Amsterdam

Reptielen dierenarts

Ook reptielen hebben soms een dierenarts nodig. Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein heeft ruime ervaring met zieke reptielen. Slangen, leguanen, baardagamen, kameleons en schildpadden (om er een aantal te noemen) zijn ons niet vreemd! Als ervaren dierenarts herkennen wij de symptomen van een ziek dier. Voor de meeste aandoeningen is het nodig dat u een afspraak maakt.

Zieke reptielen kunt u onder meer herkennen aan niet eten, vermageren, slijm uit de bek, legnood en verlammingsverschijnselen. Voor het stellen van de juiste diagnose van zieke reptielen kan de dierenarts voorstellen om een bloedonderzoek uit te voeren of röntgenfoto’s te maken. Ook onderzoek van de ontlasting geeft ons vaak bruikbare aanknopingspunten in het vaststellen van de diagnose.

Onze cliënten en hun reptielen geven wij als dierenarts de best mogelijke zorg. Deze zorg bestaat uit een uitgebreide voorlichting, een onderzoeks- en behandelmethode die zo pijnloos mogelijk is en een goede nazorg. Wij staan voor compassionate care. Dat maakt dat zieke reptielen bij een dierenarts van ons in uitstekende handen zijn.

Informeer ons geheelvrijblijvend over het ziektebeeld van uw reptiel. We zoeken graag naar een oplossing van de klachten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein.