Vogel dierenarts - Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein - św dierenarts in Amsterdam

Vogel dierenarts

Heeft uw vogel klachten en zoekt u hiervoor een dierenarts? Ervaar dan de compassionate care van Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein in Amsterdam. Uw zieke vogel is bij onze dierenarts in goede handen.

Wij zijn vertrouwd met veel voorkomende klachten van een vogel. Als dierenarts hebben wij ruime ervaring op het gebied van infectieziekten en aandoeningen bij vogels. Klachten als conditieverlies zijn vaak te wijten aan gebrekkige voeding. Onvoldoende bouwstoffen zijn voor een vogel funest. Als dierenarts hameren wij op een goede basisvoeding. Wij adviseren daarom Harrison’s Birdfood.

Ook veren plukken is een veelvoorkomend probleem voor een vogel. Een ervaren dierenarts weet dat de oorzaak daarvan vaak te herleiden is tot een voedingsprobleem, een inwendig probleem of een gedragsafwijking.

Bij Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein zijn wij ruim ervaren met vogels. Wij onderzoeken ze grondig en combineren dat eventueel met een onderzoek van de ontlasting of een bloedonderzoek.

Wij helpen u graag verder om de klachten van uw vogel te verhelpen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dierenkliniek & Trimsalon Europaplein.